Úvahy

Nový rok a predsavzatia

decembra 31, 2016 Lucy's lifestyle 0 Comments

Ahojte !
V dnešnom článku by som sa  s vami chcela podeliť o môj názor týkajúci sa nového roku a možno tak trochu zmeniť váš názor na novoročné predsavzatia, pretože už za pár hodín bude obloha plná nádherných obrazcov, ktoré znečistujú životné prostredie, ale sú tak nádherné (minimálne podľa ľudí, ktorý sa na obrazce dokážu pozerať bez toho, aby im oči začali tak slziť, že sa ich každý pýta čo sa mi stalo). Je to také posunutie aby ste nemuseli čakať na Prvého Janára, ale viac sa dozviete dočítaním do konca. Ako prvé by som vám rada povedala, že som zástancom toho, že na zmenu nepotrebujete Prvý Január.

Nový rok prináša veľa nových skúseností, možností, cieľov, ktoré by ste chceli v danom roku dosiahnuť - či už chcete dosiahnuť to, že zmaturujete, skončíte školu na Áčka, schudnete, budete sa zdravo stravovať, užívať si daný moment naplno. Áno je super si určiť ciele na daný rok, určiť si čo chcete dosiahnuť. Ale nepríde vám zbytočné čakať na prvý január, keď môžete začať už v Novembri alebo v Decembri (to je jedno ale, ide mi o to prečo nezačať hneď ako vám to napadne ???) Chápem, že možno je väčšia motivácia to, že v daný deň si ešte polovica sveta určí tiež nejaké predsavzatie. (Ale v podstate načo si dávať predsavzatia, keď vieme, že to aj tak nedodržíme. )No a aby som nezabudla nezabúdajte, že keď si dávate nejaké predsavzatie tak nech sa dá aspoň splniť, aby ste neboli zdemotivovaný na konci roka z toho, že ste nedodržali, čo ste sľúbili. Tak toto je asi koniec tohto demotivačného článku a vstupu do nového roka a konca starého roka. Tak vám prajem najlepší rok aký ste kedy zažili a aby ste ho strávili v kruhu vaších blízkych. A ďakujem vám za to, že tento rok ste prežili so mnou. Práve tento rok ma dokopal k založeniu tohto blogu, čo určite neľutujem. Takže ešte raz štastný nový rok plný dobrých zážitkov, ktoré si budete naveky pamätať.

Rada by som ešte podotkla to, že v tomto článku mi nešlo o to aby ste necvičili a ani aby ste nejedli zdravo. Len aby ste si uvedomili, že je zbytočné čakať na Prvého Januára. A ani o to aby ste si nedávali predsavzatia, ale aby ste zvážili ich výber.

Prajem vám príjemne prežitý Silvester a dúfam, že sa naďalej budeme stretávať na tomto blogu
Lucy

♡ Lucy

0 komentářů:

čo na srdci, to na blogu

Používa službu Blogger.

Contact

A blog created by

This is a static content section widget. It is a handy way to show additional content at the widgetized page. The static content section widget outputs the contents of a selected static page. You can use as many instances of the static content section widget you wish, to create the ideal page structure.


About Me

Lucy's Lifestyle

čo na srdci, to na blogu