???

Ostrihala som si vlasy? Prečo???

februára 24, 2019 Lucy's lifestyle 0 Comments



Ahojte !
Nadpis vám asi napovedal, čoho sa dnešný článok bude týkať - bude o mojich nových krátkych vlasoch, z ktorých som naozaj nadšená. A dúfam, že sa mi dnes podarí, trošku toho nadšenia preniesť aj na vás :)
No ale dosť bolo srandy, dnes vám poviem, prečo som sa rozhodla, pre takúto veľkú zmenu a ako to prebiehalo. Tak poďme na to.

Asi by som mala začať tým, čo ma k takejto veľkej zmene priviedlo. Na prekvapenie ten dôvod nebol vôbec hlboký. Nechcela som vlasy darovať, aj keď to teraz zvažujem, jednoducho som už chcela zmenu a to poriadne veľkú. Lebo vždy, keď mám nejaký účes dlhšie, tak ma omrzí a potrebujem zmenu.Veľmi sa mi páčilo a aj páči, keď má žena kratšie vlasy.A v podstate aj moja nástenka s vlasmi na pintereste jasne hovorí, že sa mi krátke vlasy páčia viac. No a keďže na mňa v poslednom čase začali fotky s krátkymi vlasmi vyskakovať akosi častejšie, definitívne som sa po rozhovoroch s pár (no dobre možno tých ľudí bolo viac) ľudmi, rozhodla, že do toho idem.



 A tak som sa jeden večer rozhodla ísť ku kaderníčke a objednať spolu s mojou kamarátkou, ktorá šla so mnou. Keď som prišla do kaderníctva, slečna, ktorá ma mala strihať, mojou myšlienkou nebola zrovna nadšená, keďže som mala zdravé, husté a skoro dlhé vlasy a snažila sa ma odhovoriť. No, ale keď sa Lucka do niečoho pustí, je ťažké ju prehovoriť, a teda ani tejto kaderníčke sa to nepodarilo.Odstrihla mi najskôr vlasy v copíkoch, aby som ich prípadne mohla darovať, alebo predať a potom už iba dostrihala zvyšok. Trvalo jej to vyše hodinu a celkovo mi odstrihla až niečo cez 30 cm, čo je podľa mňa fakt veľa.


 


Po čase strávenom v kaderníctve, som sa po káve s kamarátkou vybrala domov a doteraz si ešte užívam prekvapené pohľady ľudí, ktorí ma s novými vlasmi niekedy ani nespoznávajú. 

A aké výhody môjho účesu som spozorovala ?
1. Cítim sa lepšie
2. Mám ľahšiu hlavu
3. Umývanie vlasov je minútová záležitosť
4. Na uschnutie nepotrebujem celú noc
5. Vyzerám zaujímavejšie (teda aspoň podľa viacerých názorov)

 Takže, ak aj vy rozmýšľate o takejto zmene, choďte určite do toho!Veď sú to len vlasy a keby to nebolo zrovna podľa vašich predstáv, nebojte sa, dorastú. Samozrejme niekomu sa moje krátke vlasy nepáčia, nie všetky reakcie boli len pozitívne. Pokiaľ ani teba môj účes zvlášť neohúril, nevadí, ale ak áno, tak budem rada za každý pekný komentár ;)  

Lucy
 







0 komentářů:

čo na srdci, to na blogu

Používa službu Blogger.

Contact

A blog created by

This is a static content section widget. It is a handy way to show additional content at the widgetized page. The static content section widget outputs the contents of a selected static page. You can use as many instances of the static content section widget you wish, to create the ideal page structure.


About Me

Lucy's Lifestyle

čo na srdci, to na blogu