MY TRAVEL DIARY

Vinočná Viedeň za 24 hodín

decembra 03, 2016 Lucy's lifestyle 0 Comments

Ahojte !
Tak ako minulý rok, aj tento sme sa vybrali pozrieť na Adventnú Viedeň. Chcela by som vám ukázať, čo som navštívila ja a čo by som vám určite doporučila za krátky jednodňový výlet navštíviť tiež. Plus na konci bude menší haul z celého dňa.

Prvý pohľad na budík vo mne vzbudil pocit hnevu, ale zároveň radosti, že keď vstanem z mojej vyhriatej postele, tak idem do Viedne - hlavného mesta Rakúska.
Začiatok prišiel vtedy, ako som vošla do vyhriateho autobusu. Bola som unavená, ani sa nečudujem, keď som vstávala o piatej. Aj som si zdriemla, ale za malú chvíľku ma už budili prvé lúče slnka, ktoré akoby naschvál dopadali priamo na moju tvár.



Po pár hodinách cesty sme prešli hranice a o niekoľko kilometrov stála dedinka Kittsee, kde sa nachádza rodinná čokoládovňa Hauswirth (ktorá má predajňu aj v Žiline). Mali sme možnosť kúpiť si prvotriedne čokolády priamo z výroby. A neskôr si pozrieť film o tradícii tejto čokoládovne a postup výroby. Zaujímavosti:
- Keby sa všetky veľkonočné zajačiky poukladali vedľa seba, presiahli by cestu medzi východom a západom Rakúska
- Ročne sa v čokoládovni vyrobí 2000 ton čokolády
- Za deň sa vyrobí pol milióna rumových praliniek
Po  krátkom filme sme sa presunuli  do výrobne, kde už robili veľkonočné ovečky. Bolo zaujímavé to vidieť, ale po pravde v tom pachu by som nechcela byť každý deň 12 hodín.


A znovu cestovanie, ale teraz už do Viedne. Najskôr sme sa boli pozrieť na katedrálu, kde sme na chvíľu mali rozchod, ktorý sme využili na nákup v LUSH, kde aj cez výklady bolo cítiť nádhernú vôňu a vidieť farebné bomby do kúpeľa. Po pár minutách sme sa vybrali do známej školy s lipicanmi, kde sme cestou stretli Maja Semana, s ktorým sme sa začali rozprávať a porobili pár fotiek, kým ho nezavolal jeho učiteľ.






Po lipicanoch sme sa vybrali do prírodovedného múzea, kde boli nádherné kamene, mineráli,... a veľa zaujímavých vecí o vesmíre.









Po múzeu sme išli už priamou čiarou na trhy, kde sme pol hodinu hľadali vysnené hranolky, ktoré sme nakoniec našli hneď vedľa nás a uvedomili sme si, že sme okolo nich vlastne chodili. Keď nám po hodine prišla zima, tak sme sa vybrali na STARBUCKS (gingerbread latte), kde sme pobudli dobrú hodinu rozprávaním sa o všetkom - veď ako inak. Ale samozrejme sme tam nemohli byť večne a vybrali sme sa von, kde nám bola taká zima, že sme sa zložili do najbližšieho únikového, kde sme čakali až do odchodu.








A teraz Vám ukážem menší haul.
HAUL
Z Hauswirth

Vegánska sójová čokoláda s kúskami kávových bôbov - 1€

Vegánska sójová čokoláda s orieškami - 1€

Keksíkové guličky v čokoláde - 3€

Keksíkové hrudky v čokoláde - 2,5€

Karamelová napolitánka v čokoláde - 0,60 €

Lieskové trubičky - 0,60€

Lieskové trubičky v čokoláde - 0,50 €

Horká čokoláda 50% - 0,50 €

Vegánska sójová čokoláda 34% - 0,70 €

Diabetická (bez cukru) mliečna čokoláda 30% - 0,70 €

Diabetická (bez cukru) horká čokoláda 58% - 0,70 €
Marhuľový nektár - 1,20 €
Z Lushu
Sprchové želé - citrón - 7,25€
Z Trhov
Hranolky - 3€
Punč + pohár - 6€ (bola možnosť pohár vratiť s tromi 3€ naspäť)
Starbucks
Gingerbread Latte L - 5,34€

♡ Lucy

čo na srdci, to na blogu

Používa službu Blogger.

Contact

A blog created by

This is a static content section widget. It is a handy way to show additional content at the widgetized page. The static content section widget outputs the contents of a selected static page. You can use as many instances of the static content section widget you wish, to create the ideal page structure.


About Me

Lucy's Lifestyle

čo na srdci, to na blogu