Úvahy

Peniaze

apríla 10, 2017 Lucy's lifestyle 0 Comments


 
Ahojte !
Už viac krát som vám ukazovala, čo som si kúpila, čo ma potešilo, no dnes by som vás chcela "donútiť" zamyslieť sa nad tým,  či to, čo si v obchodoch s obrovským nadšením kupujeme, je v našom živote naozaj potrebné.

   Peniaze sú hmotný predmet, v rebríčku ľudských potrieb veľakrát na prvom mieste. Človek si v dnešnej dobe život bez nich už nevie ani predstaviť. Ale naozaj sa nedá žiť bez nich ? Bol by naozaj život bez peňazí taký ťažký ?
   Ako malá som si vždy myslela, že v dospelosti bez peňazí nebudem mať nič, budem prespávať pod mostom a žobrať peniaze. Áno, v podstate to je pravda, keď sa na to pozrieme cez čierne okuliare. Bez peňazí by som asi nebývala v newyorkskom mrakodrape, ale ani neprišla o všetko, stále by som sa mohla zabávať s ľudmi, ktorých mám rada. A preto som si položila otázku, či by bol život bez peňazí ťažký ? Ak sa na túto otázku pozrie človek s veľkým srdcom a rozumom, bude vedieť, že nejde o otázku položenú priamo, ale obrazne, kedy sa treba zamyslieť nad jej podstatou. Pravda vyžaruje zvnútra a zamýšľa sa nad potrebami človeka. Áno, peniaze sú dôležité a potrebujeme ich v živote denne, lebo ako sa hovorí dar za dar a zadarmo nič. Ale ide o to, aby nemali pre človeka takú veľkú hodnotu ako rodina, priatelia, či zdravie. A aby stratili miesto na prvej priečke v rebríčku hodnôt a dostali sa tam dôležitejšie veci ako len peniaze. Šťastní by sme mali byť aj bez nich. Možno sa uskromniť a uvedomiť si, čo vám ostane navždy. Na opustenom ostrove by to boli aj tak len obyčajné papieriky alebo kotúľajúce sa kolieska. A kamaráti, pokiaľ sú praví, tak tu budú vždy a podržia vás. A zážitky s nimi vás odprevadia až do hrobu.
   Tak sa nad tým zamyslime, a potom utekajme von, kde nás čakajú priatelia, ktorí nás budú sprevádzať celý život, tak ich nenechajme ujsť.

0 komentářů:

čo na srdci, to na blogu

Používa službu Blogger.

Contact

A blog created by

This is a static content section widget. It is a handy way to show additional content at the widgetized page. The static content section widget outputs the contents of a selected static page. You can use as many instances of the static content section widget you wish, to create the ideal page structure.


About Me

Lucy's Lifestyle

čo na srdci, to na blogu