Pre dievčatá

JEANS

marca 07, 2017 Lucy's lifestyle 0 Comments


























Ahojte !
Na svete je milión rôznych druhov a strihov nohavíc, ale ako tak rozmýšľam, tak dnešný svet pozná tak čierne obtiahnuté skinny. Nie je to škoda zahodiť šancu byť iný, originálny ? Ak chcete byť práve vy originálni a trochu vyčnievať, tak tento článok je pre vás, ukážem vám moje obľúbené strihy nohavíc a dám vám k nim pár tipov. (už nechcem zdržovať, lebo Barča práve sedí pred počítačom a čaká, kedy tento článok nabehne, tak poďme nato)

Voľné
Pôjdeme na to pomaly, a preto vám ako prvé ukazujem nohavice volnejšieho strihu, takže sa nemusíte báť. Pokiaľ v obchode zvolíte dobré číslo, tak sú nesmierne pohodlné. Ich voľnosť zakrýva hrubšie stehná a nohy pôsobia štíhlo. Mne sa na nich páči trend s rozstrapkaným lemom (ako majú tie prvé). Zatiaľ som ich videla v OVS, F&F, H&M, ... Tak čo skočíte si po ne alebo chcete niečo výraznejšie? Ako môžem sa tu teraz hrať a hovoriť vám rady, čo si k nim obliecť, ale bolo by to nespravodlivé, keďže u mňa to končí vždy aj tak svetrom.




Zvoncáky
Myslím si, že tieto voľné nohavice so zvonovým zakončením chýbajú v mojom šatníku asi najviac, buď ich mám na sebe, alebo po dlhom dni opäť skončili v práčke. (Máte to s nejakými nohavicami podobne ?) Ja osobne sa kvôli týmto nohaviciam stretávam s veľkou pozornosťou ľudí, čo mi nevadí, a preto ich nosím čím ďalej častejšie a to aj kôli tomu, že sa mi veľmi páčia - jednoducho ich MILUJEM. Nohy opticky predĺžia, zdvihnú zadoček a dodajú čerešničku na torte vášmu outfitu, a pokiaľ je retro tak ani nehovorím. Ak na nich chcete ušetriť, lebo v H&M alebo Zare za ne pýtajú neskutočné peniaze, skúste si pozrieť mamininu skriňu, ja som tam moje lásky našla tiež.


Stretch
Teraz sa dostávame tak trochu k spomienkam, minimálne mojim, pretože tieto nohavice (strih) som nosila ešte v škôlke. Úplne si ma viem predstaviť pred vstupom do škôlky, kedy mám na sebe stretchové nohavice s výšivkami Barbie alebo kvietkov. (vlastne ani teraz by mi tie kvietky nevadili, ale ešte som na také nenarazila) Tieto nohavice som videla taktiež v už zmieňovaných obchodoch ako H&M, Zara, či iné. Ale ako je u mňa zvykom (minimálne o pár riadkov vyššie), znova som navštívila mamininu skriňu a hneď dvoje sa tam na mňa usmievali.


Ktoré z týchto nohavíc máte už doma a oprášite ich, a po ktoré sa zastavíte pri najbližšom nákupe ?

♡ Lucy















čo na srdci, to na blogu

Používa službu Blogger.

Contact

A blog created by

This is a static content section widget. It is a handy way to show additional content at the widgetized page. The static content section widget outputs the contents of a selected static page. You can use as many instances of the static content section widget you wish, to create the ideal page structure.


About Me

Lucy's Lifestyle

čo na srdci, to na blogu